miércoles, 2 de febrero de 2011

nü wa



Na mitología chinesa existem dúas personagens que reciben o nome de Nü Wa, e que estão unidas por um elemento comum: o arco da velha.

Nü-Wa é a deusa asociada á creação, e foi quem se encargou, quando o céu rompeu pola peleja entre dous espíritus, de reparar a bóveda celeste, que tinha rachado e desplomara-se. Fíxo-o valendo-se do caparazom de catro tartarugas, sobre as que apoiou os extremos do céu caído conseguindo que volvesse soster-se no seu lugar. O remendo que realizou para recomponher a rotura deu lugar ao arco da velha.

Noutra lenda, Nü Wa é a filha predilecta de Sheng Non, o Senhor da Terra. Pesse a esse vínculo, Nü Wa era uma apaihonada do mar, e sempre que podía escapava smn que seu pai o soubesse a saía navegar numa barca a remos. Mais mn día foi sorprendida por uma treboada, e morreu afogada. O episodio encheu de raiba ao espíritu da moça, airada porque o mar que ela tanto amava lhe tivesse arrebatado a vida antes de tempo. Assim que adoptou a forma de Jing Wei, um pássaro de patas vermelhas e peteiro branco coa cabeça tocada polas cores do arco da velha, e desde aquel momento empenha-se em tentar secar o mar enchendo-o coas ponlas e pedras que vai guindando nel.

No hay comentarios: